2013. május 18., szombat

Ismét kések :(



Sziasztok!



Sajnos kések az új résszel, nem tudom mikorra érkezik, de megpróbálok igyekezni vele. Jövőhétre tervezem, mert hétfőig szerintem nem lesz kész :( Bocsi, hogy várnotok kell, de sajnos nem megy úgy az írás, ahogy eltervezi az ember ;-) Ezt gondolom minden író-társam tudja :)
És, hogy legyen min izgulni és rágódni, megosztok veletek egy kis figyelemfelkeltő előzetest. Tudom... nagyon gonosz vagyok :D


Crowley hamarosan felbukkan, ami felkavarja az így is zavaros dolgokat. Jamie rájön, hogy őt is látta már valahol, valamikor. És ha minden igaz, még Gabrielt is belekeverem a történetbe, a tizedik részben. :) Csak, hogy legyen némi izgalom. ;-)

És a kövi rész tartalmából:

"– Szóval ott tartottunk, hogy szólhatnánk Gabrielnek – szólt a lány.

– Csak vicceltem, azzal a fickóval én nem kezdek még egyszer – morgott Dean.
– Talán annyira nem is rossz ötlet – szólt Sam, mire Dean úgy nézett rá, mint aki keresztbe le akarja nyelni.
– Remélem csak viccelsz! Soha nem fog segíteni nekünk még egyszer.
– Van egy idéző varázslat, de nem vagyok benne biztos, hogy működni fog – vetette fel Castiel.
– Bevetjük azt, amit Rafaelnél? – kérdezte Dean elgondolkodva.
Az angyal bólintott.
– De kell pár dolog – szólt, majd köddé vált.
– Imádom, amikor ezt csinálja – szólt az idősebbik Winchester nagyot szusszantva.
– Egyetértek – vigyorgott Jamie. – Na és milyen ez a Gabriel?
– Egy beszari alak. Megszállta a Trükköst, hogy elrejtőzzön amíg Mihály és Lucifer lerendezik a balhét. Ja, és azt hiszi magáról, hogy vicces – válaszolta Dean."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése